fliegl-logo.svg

PRODUKTY

Naczepy kurtynowe

Naczepy kurtynowe Fliegl są niezawodne i niezwykle ekonomiczne

RoadRunner-scaled.jpg

Cechująca naczepy kurtynowe Fliegl niska masa własna zapewnia ich większą konkurencyjność na rynku usług transportowych. Dzięki szerokiej gamie wyposażenia i opcji zabezpieczania ładunku, naczepy te są optymalnie przygotowane do każdego zastosowania.

Road-Runner_tymczasowe.jpg

Kurtyna Standard Road Runner

 

  • Przeznaczona do ciągników o wysokości siodła: 1150 i 1050 mm
  • Osie renomowanych producentów SAF lub BPW
  • Certyfikaty transportowe XL, VDI, D.C. 9,5
  • Rama wykonana z wysoko gatunkowej stali
  • Waga naczepy od 5600 kg
  • Dziesiątki rozwiązań ułatwiających załadunek i transport towarów

Mega-Runner_tymczasowe.jpg

Kurtyna Mega Runner

Naczepy typu Mega Runner służą do przewozu ładunków objętościowych do wysokości 3 m

  • Przeznaczone są do ciągników z siodłem 950 mm
  • Waga naczepy od 5600 kg
  • Możliwość dołożenia tylnego portalu
  • Sztywna górna prowadnica
  • Osie renomowanych producentów SAF lub BPW
  • Certyfikat XL
  • Codatkowo certyfikaty: DC 9,5, VDI 27000, QTS

Coil-Light_tymczasowe.jpg

Kurtyna Coil Light

Występuje w naczepach Standard, Maxi, Mega

  • Waga naczepy od 6000 kg
  • Mulda do transportu krążków stalowych o długości 7 040 mm, opcjonalnie 8000 mm
  • Od 6 do 8 kłonic do blokowania ładunku
  • Osie renomowanych producentów SAF lub BPW
  • Certyfikat XL
  • Dodatkowo certyfikaty: DC 9,5, VDI 27000, QTS

Flex_Tymczasowe.jpg

Kurtyna Flex

Flex to naczepa, którą w kilku prostych krokach można przekształcić ze Standardu do wersji Mega, dzięki temu można łączyć ją z różnymi ciągnikami

  • Do obsługi z ciągnikami o wysokości siodła 1 150 mm i 950 mm
  • Osie renomowanych producentów SAF lub BPW
  • Certyfikat XL
  • Dodatkowo certyfikaty: DC 9,5, VDI 27000, QTS

Dzięki zmniejszonym oporom toczenia 1-, 2-osiowe naczepy kurtynowe Fliegl w wersjach Standard, Mega gwarantują większy zysk na każdym załadunku. Naczepa 1–osiowa posiada wysoką ładowność na poziomie 15 000 kg.

 

Fliegl Twin ważący zaledwie około 5 400 kg dysponuje techniczną ładownością aż 26 600 kg. Naczepy typu Twin wykorzystują osie o nośności 10 000 kg. Wzrost wydajności i oszczędność paliwa od 15% do 25% gwarantują naczepy kurtynowe X-tra Long. W porównaniu ze standardowymi naczepami Fliegl X-tra Long ma o 1,35 m dłuższą powierzchnię ładunkową: jej wewnętrzna długość wynosi 14,95 m. Masa własna naczepy 3-osiowej zaczyna się od ok. 6 000 kg, a jej ładowność – w zależności od wyposażenia – do ok. 29 000 kg. Naczepa typu Long dostępna jest w wersji Standard oraz Mega i może być skonfigurowana ze wszystkimi znanymi opcjami zabezpieczenia ładunku i wyposażenia.

Dach przesuwny Blitz

Blitz to doskonały, płynnie działający dach przesuwny wykonany ze stali a nie z plastikowego materiału. Ewentualne wygięcia stalowych elementów przez wózek widłowy podczas rozładunku lub załadunku można łatwo usunąć.

 

Praktyczne zalety:
25% oszczędności czasu podczas otwierania i zamykania- szybka i wygodna obsługa
39 cm więcej górnej przestrzeni załadunkowej, dzięki innowacyjnym stalowym łącznikom dachu, które precyzyjnie i niezawodnie utrzymują dach w pozycji otwartej.
10 kg lżejszy niż konwencjonalne konstrukcje

I LOCK + SAFE LOCK

 

System I Lock to opatentowane rozwiązanie techniczne Fliegla, które pozwala szybkie otwarcie i zamknięcie drzwi w każdych warunkach terenowych. System ten ma dożywotnią gwarancje producenta.

 

Można połączyć go z kolejnym patentem Fliegl’a a mianowicie systemem: Safe Lock. To elektroniczny alarm, który powiadomi użytkownika o włamaniu do naczepy za pomocą urządzeń mobilnych.

QUICK LOCK

 

System Quick Lock to prosty i łatwy w obsłudze mechanizm pozwalający na szybkie otwieranie i zamykanie plandeki. Zaczepy plandeki są „łapane” przez haki osadzone na wspólnym wałku a kierowca naciąga je wszystkie jednocześnie przy pomocy dźwigni znajdującej się pod podłogą. Jednym ruchem odblokowuje cały bok plandeki.

FREE LOAD

 

System Free Load pozwala w kurtynie uzyskać 13,2 m wolnej bocznej przestrzeni ładunkowej. Fliegl zastosował specjalny portal, na którym montuje się nie tylko plandekę ale i kłonice. Zamontowany jest on przy tylnej kłonicy naczepy. Uzyskanie pełnej bocznej przestrzeni ładunkowej to kilka naprawdę prostych i łatwych kroków.

Uwaga!

Przeglądarka internetowa, z której korzystasz jest przestarzała, przez co strona nie będzie wyświetlać się w prawidłowy sposób.

'Wymagana zmiana przeglądarki na np.: Chrome, Firefox, Opera