close

Ważne:

Ta strona internetowa stosuje pliki cookies. Korzystanie z niej i dalsze przeglądanie zawartych tu treści oznacza akceptację plików cookies.Można zmienić te ustawienia w swojej przeglądarce.

AKCEPTUJ

TWÓJ LIDER W POLSCE

Innowacje

Helmut Fliegl spontanicznie: 25 lat z perspektywy czasu



Najlepszy rok?
2007 r.

Najtrudniejszy rok?
2009 r.

Najlepszy pomysł?
Poślubienie mojej żony Margit.

Najlepszy pojazd?
Mamy najlepsze wywrotki. Mamy najlepsze niskopodwoziówki.
Nasze kurtyny są najlepszymi naczepami plandekowymi- jestem o tym przekonany.

Najlepszy wynalazek?
Fliegl Twin.

Ulubiony samochód?
... nie jest to pojazd użytkowy, ale mój motor.

Najlepsza decyzja?
Budowa nowego zakładu nr II.

Najtrudniejsza decyzja?
... niezredukowanie personelu w sytuacji kryzysowej.

Największy sukces?
Wygranie w 2016r nagrody za efektywne gospodarowanie zasobami.

Najważniejsze doświadczenie?
Bycie szanowanym na rynku.

Pierwszy klient?
... był to przedsiębiorca budowlany, który zakupił białą niskopodwoziową przyczepę tandemową z czarnymi błotnikami.

Największe wyzwanie?
Wprowadzenie firmy w następne pokolenie

Największa przeszkoda?
Odnalezienie drogi sukcesu po kryzysie. Było to niezwykle trudne.

Największa przygoda?
Pierwsze IAA 1992. Nie mieliśmy żadnego doświadczenia.

Największa niespodzianka?
Na 40. urodziny dostałem odrestaurowany samochód strażacki.

Największy plac budowy?
……przed właściwą budową: wniosek o pozwolenia na budowę naszego zakładu II. Czysta biurokracja.

Najważniejszy krok milowy?
15 lipca 1991. Data w umowie regulującej sprzedaż zakładu w Triptis firmie Fliegl przez spółkę powierniczą. Początek wszystkiego.

Najtrudniejsza lekcja?
Dojście do granic wytrzymałości zdrowia.

Najtrudniejsza sprawa?
Eksport przyczep do przewozu ziaren kawy do Madagaskaru.

Największe pragnienie?
Zestarzeć się w zadowoleniu z rodziną i firmą.











< Wróć